jueves, 4 de octubre de 2012


 Idazlea Josu Lartategi da eta izenburua Museoko Hiltzailea da.

7 comentarios:

  1. Liburua asko gustatu zait.Oso erreza da irakurtzen eta niretzako ere oso interesgarria da.Baina liburua amaitu dudanean arrituta geratu naiz,Oteiza delako mezuak bidaltzen dituena eta bere familia hil duena.

    ResponderEliminar
  2. Nik Markelekin ados nago oso interesgarria izan da eta ni ez nuen pentzatzen Oteiza kartena zela eta bere familia hil zuena

    ResponderEliminar
  3. Niretzat oso polita eta interesgarria iruditu zait, eta egia da, ni erebai oso arrituta geratu naiz hori partea irakurtzean, baina liburu guztia oso polita izan da ere.

    ResponderEliminar
  4. Niri ere oso polita eta interesgarria iruditu zait, misteriosko liburuak asko atsegin ditut zeren eta liburu osoa irakurri arte ez duzu nor den jakiten. Ezin dut zineztu Oteiza izatea hiltzailea.

    ResponderEliminar
  5. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  6. Niri gehien gustatu zaidan partea otellida bere burua hiltzen duenean da.
    iburu hau asko gustatu zait eta irakurtzea gomendatzen dut

    ResponderEliminar
  7. liburua oso interesgarria eta laburra izan da, egun batean irakurri dut zeren eta titulua atenzinoa deitu zait eta irakurtzean oso asaakr bukatu nuen

    ResponderEliminar